Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 31 mars 2008 19:58

Äntligen har lite beställningar kommit in. Det e roligt!

Här har jag några bilder:

 Detta är en tröja till en 2-årig tös. Det är så underbara färger.


Här gör jag en toffla med förstärkt fot. Ska göra 2 par fast i olika garner.


 Raggsockegarn från Vartoftagarn. Detta är till min vän Monica Johnsson.

Jag har en tredje beställning som blir raggsockar i stl.43 I samma garn som åvan fast i blått. Garnerna ser ni lite längre ner på sidan.

   Kramizar till alla Garnängeln

Av Linda - 31 mars 2008 19:22

När jag och Monica var på Vartoftagarn och handlade. Köpte jag ett gult

garn. Jag trodde det skulle bli en kofta med det blev en Candel flame sjal.

Av Linda - 31 mars 2008 19:09

Hej igen.

Nu har batteriet laddats klart. Äntligen!!!!

Jag och mina vänninor var uppe på Nedergården i Bollebyggd. De invigde sitt nya loft, fullt med garn. Naturligtvis kom man ju inte hem tomhänt.

Köpte ett garn som heter MICRO.

 Ursäkta den suddiga bilden.


Vi fick också denna gåva.

I folderna visar de hur man Kan skapa med pärlor.

Detta blev ännu en trevlig utflykt med mina väninnor. 

                                                  
            Kramizar Linda


Av Linda - 31 mars 2008 14:53

                                    


                 Vill också hälsa mina nya bloggvänner välkomna!

                           Ronille från Norge     

                           Grethemor också från Norge

                   

                                                  
   Många kramar Linda

Av Linda - 31 mars 2008 14:43

                                     

   

         Hej på er allihopa!

         När jag äntligen hade tid för att ta kort på de nya projekten och

         de nya garnerna, så ska det väl alltid hända något.

         Batteriet på kameran blev urladdat. Så nu får det ligga och laddas

         ett tag. Hoppas kunna få in bilderna i kväll.

         Nu har jag fått 3 stycken beställningar, jätte kul!

         Håller på med alla samtidigt,( varvar mellan dom). Man blir ju

         så glad när någon uppskattar det man gör.

                                                  
              Kramizar Linda

Av Linda - 25 mars 2008 16:27

  Detta gillar Rocky att göra när det e kallt ute. Dega i soffan...... Vem vill inte de????

  Som det snöade igår. Min man Håkan var ute och skottade 3 gånger, tror jag. Helt plötsligt öppnade sig bara himlen och det blev till ett vinterland.


 Vackert!!!


Ville visa er barnens fåglar.

  Här är Elvis, Melinas underlat.

 Och här är Lillan, Jennifers fågel. Hon börjar bli könsmogen nu och vi vill ha ungar. Har därför köpt ett mini- fågelhus. Så när de e mogna är det bara att kläcka.


Av Linda - 24 mars 2008 20:44

                                   


         Det blir lite kaotiskt i ens liv ibland. Just nu har jag haft en period

         sedan i höstas som har varit riktigt tung! Med hjälp runt omkring, har

         jag börjat att känna mig piggare. Det känns skönt att komma ur sin

          bubbla iallafall har den öppnats sig en bit.

         Det som gjort mig glad är att jag själv kommit till insikt med att

         hur jag vill leva och hur jag vill vara, må.

         Glädje som att någon kommenterat något på min blogg har skapat

         lycka hos mig. Att någon ser mig och vad jag gör och skapar.

         Tack till er!

                                                  
    Kramizar Garnängeln

Av Linda - 22 mars 2008 16:17

    Hejsan!

               Just nu är jag inne på att sticka färdigt allt jag håller på med.

               För några dagar sedan gjorde jag klar min fusion tröja.

              


 Ni får ursäkta att den ligger ner. Kommer inte in i systemet för att ändra den. Den är ganska varm och go.


Jag hittade bland mina gamla saker som jag började med förra året i januari, min clapotis sjal. Den blev klar nu också.



 


 Hejdå!!!!!







































































Presentation

Omröstning

Vad är godast?
 Svart kaffe
 Kaffe med mjölk
 Caffelatte
 Cappucino

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards