Alla inlägg den 25 september 2008

Av Linda - 25 september 2008 10:39


       Hejsan alla bloggisar!

      Som sagt så finns inte den rätta glöden fortfarande med att

      hålla på med bloggen eller med stickningen.

      Man stickar några varv då och då. Vad allt beror på vet jag inte men

      man kommer väl in i sådana perioder. Kanske börjar man bli

      "normal" när det gäller stickandet. Jaja, jag har iallafall några blider

      jag vill visa er.

      

    

     

  Melina ha fått sin USA tröja. Ska göra en till Jennifer också.

         Den är gjord i PARIS.


     Jennifer ville ha en lång smal sjal, så här blev den.


 

 

                                                  
          

     Nu är det dax att börja med mössor och dyligt.

 Mössa i COTTON SPORT.


      Det var länge sedan jag satte in ett kort på Rocky, kolla här

        Linslus nr 1.


       Tänd nu många ljus och njut av hösten.

     Kramizar Garnängeln

Presentation

Omröstning

Vad är godast?
 Svart kaffe
 Kaffe med mjölk
 Caffelatte
 Cappucino

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards