Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

UTMÄRKELSE

Av Linda - 24 januari 2009 11:21

      Jag vill tacka EVA och BERIT för utmärkelserna

                               jag fått av dom.






Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa.

Kopiera text och bild i din blogg
och skicka sedan vidare utmärkelsen till 8 andra bloggare.


Reglerna för utmärkelsen är följande:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.
3. Nominera minst 7 andra bloggar.
4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
5. Lämna ett meddelande till personerna

    


   Jag vill ge mina utmärkelser till :

     EVA

    STICKAT & UNIKT

    ABSOLUT GARN

    PÄRLMUDDEN

    RONILLE

    DÖDERGÖKEN

    DOCKMAMMAN





                                  

                         


                  

           

             Den här utmärkelsen har jag fått av URMODERNS

              TACK TACK TACK

             Jag ger denna till alla som besöker  min blogg!!!!!!!!!!!!

   

              Många kramizar från mig till er alla.

                                                  
                           

              



                         


                                               


           

                                        

 
 
Pärlmudden

Pärlmudden

24 januari 2009 20:22

Tack snälla rara, jättegulligt av dig!!
KRAM!

http://parlmudden.blogspot.com

 
Eva

Eva

26 januari 2009 12:05

Gulle dej !!!!!!!

Kramen!

http://urmoderns.blogg.se

 
Monica Hansen

Monica Hansen

26 januari 2009 17:40

Tackar allra hjärtligast!

http://gingerbeerblog.blogspot.com

 
Annika

Annika

27 januari 2009 00:30

Så glad jag blev!! Tusen Kramar till dig!
Hoppas allt är bra med dig!

Kram Annika

http://absolutgarn.blogspot.com

 
Pärlmudden

Pärlmudden

28 januari 2009 21:46

Du har en sak att hämta på min blogg!!
KRAM

http://parlmudden.blogspot.com

 
Häxmamman i Jämtland

Häxmamman i Jämtland

31 januari 2009 12:30

tack snälla du för denna utmärkelse, jag har precis satt in den i min blogg...

Hoppas att allt är bra med dig/Många lördagskramar

Min blogg har blivit nominerad på Enbart http://enbart.blogg.se/index.html och om du tycker om min blogg så får du gärna rösta, det finns fler bra bloggar som du annars kanske vill rösta på/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 22 maj 2013 20:34

Nu gör jag garngömmor, så det inte blir trassel ;)

Av Linda - 22 maj 2013 20:18

Hejsan! Ska bli moster igen, ville då göra fn allt-i-ett-tröja. Framstycke , hals +ärmar och till sist bakstycke. Det blev en liten Gais tröja. Var ju tvungen att görs en till storebror Alex som älskar rosa. Synd,det e ljuskrona och cerise rosa och ...

Av Linda - 22 maj 2013 19:48

Här är bilder på wingspan sjalen. Mamma ska få den i morsdags present. Kramar Linda...

Av Linda - 5 maj 2013 12:13

Hej hej ! I förrgår blev jag klar med sjalen. Tycker det blev tufft med den svarta i-cord kantningen runt om. Linda...

Av Linda - 2 maj 2013 10:45

Hejsan svejsan!I förrgår gjorde jag klart min wingspan sjal. Använde tropicana garn i korall. Den var väldigt rolig att sticka. Tyckte den såg livlös ut, då kom jag på att göra en I-cord kant i svart. Den blev mer livlig nu! Gar...

Presentation

Omröstning

Vad är godast?
 Svart kaffe
 Kaffe med mjölk
 Caffelatte
 Cappucino

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards