Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Linda - 5 maj 2010 12:58

                 

 

                                    

 

 

         Håller fortfarande på med Melinas mollykofta.

 

         Har nu sytt färdigt fodret till den, kommer snart

 

         bilder på detta.

 

         Jag ville ju ha en ny molly kofta fast en kort modell.

 

         Har gjort klart ena stycket nu.

 

               

 

 

            Till detta ska jag ha bruna knappar och ränder.

 


             Ha det så gott         kramizar Linda

Av Linda - 5 maj 2010 12:32


                                          

 

          Ok, det blev en liten bild idag! Mönstret finns

 

          på Drops/garnstudio. Har velat göra denna ett 

 

          tag nu, bara väntat på rätt garn.

 

          Drops har kommit ut med ett nu som jag ska 

 

          använda, COTTON LIGHT  heter det.

 

          Åkte in till Deisy Design i Göteborg med Monika

 

          och shoppade loss.

 

          Till mig blev det cerist med ljusrosa kant och till

 

          min äldsta dotter blev det ljusblått med mellanblå

 

          kant. Kommer att hämta mitt garn i slutet av denna

 

          veckan (fick beställas).    

 

 

             

 

            

 

                                                  
      

    

            Hittade också ett handspunnet garn från                          

 

            Sydafrika, det gjorde jag en sjal av.

 

             

 

                Kramizar Linda    

               

Presentation

Omröstning

Vad är godast?
 Svart kaffe
 Kaffe med mjölk
 Caffelatte
 Cappucino

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards